AI, oftewel kunstmatige intelligentie, is een technologie die menselijke intelligentie simuleert om taken uit te voeren, problemen op te lossen en zichzelf continu te verbeteren door te leren van ervaringen.
AI maakt gebruik van machine learning, een proces waarbij algoritmen worden getraind met uitgebreide datasets om patronen te herkennen en op basis daarvan weloverwogen beslissingen te nemen.
Ja, AI kan bepaalde menselijke taken automatiseren, vooral die welke repetitief of data-intensief zijn, maar het kan momenteel niet de volledige reikwijdte van menselijke creativiteit en probleemoplossend vermogen vervangen.
Commerciële voordelen omvatten verhoogde efficiëntie, kostenbesparing, verbeterde klantenservice, en nauwkeurigere marktanalyses en voorspellingen.
AI bijdragen aan het sales proces door klantgedrag te analyseren, verkoopkansen te identificeren en gepersonaliseerde marketingcampagnes te creëren.
Automation, ook bekend als Robotic Process Automation (RPA), is software waarmee repetitieve taken, die doorgaans uitgevoerd worden door mensen, geautomatiseerd worden.
Wij automatiseren jouw taken door de acties die je uitvoert op je computer in verschillende applicaties na te bootsen. Deze automatisering kan worden geactiveerd op basis van vooraf ingestelde tijdstippen of specifieke regels.
Een bot is een stukje software die een taak uitvoert op basis van een vooraf ingestelde reeks instructies, waarbij het menselijke handelingen imiteert.
Automation wordt steeds breder toegepast in diverse sectoren en bedrijven van verschillende omvang maken gebruik van deze technologie. Vooral kleine en middelgrote bedrijven (MKB) kunnen aanzienlijke voordelen behalen door automation te omarmen, omdat ze hiermee tijdrovende en herhalende processen kunnen automatiseren, wat hen in staat stelt zich te concentreren op zinvol werk.
Allereerst gaan we met je in gesprek over het potentiële proces of we helpen je bij het identificeren van de mogelijkheden tot automatisering. Vervolgens maken we het voorstel en bij akkoord starten we met de implementatie ervan.
Dit is afhankelijk van de benodigde informatie en toegang, maar een relatief eenvoudige oplossing al binnen 3 tot 4 weken worden geïmplementeerd. Hierdoor ervaar je in korte tijd het effect.
Nexler biedt ondersteuning voor verschillende applicatieomgevingen en databronnen, zoals websites, portals, on-premises applicaties en cloudgebaseerde platforms. Wij werken met vrijwel elke applicatie en onze oplossingen ondersteunen daarnaast een breed aanbod aan bestandsindelingen, waaronder Excel, e-mail, XML, JSON, CSV en SQL.
Onze technologie blinkt uit in flexibiliteit en kan daardoor vrijwel overal worden toegepast waar er behoefte is aan automatisering van repetitieve en administratieve taken.
Onze bots worden meestal ingezet via Microsoft Azure, maar ze zijn ook compatibel met andere toonaangevende platforms.
Door ons wordt maandelijks per bot een vast tarief in rekening gebracht. Dit tarief omvat zowel de licentiekosten als het beheer en de dekking voor kleine aanpassingen. Het tarief is afhankelijk van de oplossing.
Ja, automation is zeker rendabel. Het stelt bedrijven in staat om kosten te besparen, fouten in processen te verminderen en meer controle over hun gegevens te krijgen. Hierdoor verbetert de kwaliteit van besluitvorming en verhoogt de tevredenheid van medewerkers, wat de algehele efficiëntie en bedrijfsresultaten positief beïnvloedt.
Met onze Quick Scan analyseert een van onze experts de processen binnen jouw organisatie, of dit nu organisatiebreed is of gericht op een specifieke afdeling. In een halve dag onderzoeken we welke verbeteringen mogelijk zijn en waar onze oplossingen de meeste waarde kunnen toevoegen. Na afloop ontvang je ons advies, waardoor jij weet waar de kansen liggen.
In het kader van Business Intelligence (BI) vindt de verzameling van gegevens plaats, die vervolgens worden omgezet in waardevolle informatie. Door deze omzetting van ruwe gegevens naar nuttige gegevens kunnen organisaties doeltreffende beslissingen nemen en hun bedrijfsprocessen efficiënt aansturen.
BI dient als ondersteuning voor zowel operationele als strategische besluitvorming, die stevig worden onderbouwd door middel van relevante gegevens. Om dit te verwezenlijken, is het cruciaal om gegevens te verzamelen, te transformeren en te analyseren. De gegevens die voor Business Intelligence worden gebruikt, worden doorgaans opgeslagen in een datawarehouse. Vanuit deze opslagplaats worden ze geput en ingezet voor diverse rapporten en dashboards.
De toekomst van Business Intelligence (BI) ziet er rooskleurig uit en zal altijd belangrijk blijven. Dat komt doordat bedrijven met veel gegevens kunnen voorspellen hoe klanten zullen reageren en hierop kunnen inspelen om meer te verkopen. In de toekomst zal BI en analyse nog slimmer worden. Dit betekent dat BI Tooling je kan helpen bij het vinden van de informatie die je nodig hebt.
Deze slimme software zal elk onderdeel ervan sterker maken en organisaties helpen waarde te halen uit wat ze doen. Bijvoorbeeld, ze kunnen beter voorspellen hoeveel ze volgend jaar gaan verkopen. Met zakelijke analyses kun je ook “wat-als” vragen beantwoorden, zoals: “Wat gebeurt er als we dit in plaats van dat doen?” BI maakt het voor besluitvormers makkelijker, krachtiger en preciezer.
Geautomatiseerde processen minimaliseren menselijke fouten en zorgen voor consistente en nauwkeurige resultaten. Dit maakt het eenvoudiger om te voldoen aan strenge wet- en regelgeving.
Onze automatiseringsoplossingen zijn ontwikkeld met veiligheid als prioriteit. Gegevens worden daarom beveiligd opgeslagen en systemen voldoen aan strenge normen op het gebied van privacy en databeheer.
Door routinematige en administratieve taken te automatiseren, kunnen teams efficiënter werken. Dit vermindert de werkdruk en maakt het makkelijker om je te richten op strategische en waardevolle taken.
Een datawarehouse is eigenlijk gewoon een enorme verzameling gegevens die een organisatie helpt bij het nemen van beslissingen. Al die gegevens komen van verschillende bronnen, zoals ERP systemen, financiële pakketten of Excel sheets. Dit kan van alles zijn, zoals financiële gegevens, informatie over de markt, en gegevens over bijvoorbeeld ziekteverzuim.
Op een technisch niveau haalt het datawarehouse regelmatig gegevens op uit die applicaties en documenten. Daarna worden deze gegevens vergeleken met wat er al in het datawarehouse staat. De gegevens die zijn bijgewerkt en verwerkt, worden in het datawarehouse bewaard. Zo kunnen de mensen die beslissingen nemen, deze gegevens gebruiken. Hoe vaak dit gebeurt en hoe de gegevens eruitzien, hangt af van wat de organisatie nodig heeft.